Darbs apmeklētāju centra vadītājam
Cēsu novada pašvaldības iestādes “Kultūras pārvalde” struktūrvienība “Cēsu Vēstures un mākslas muzejs” aicina darbā
APMEKLĒTĀJU CENTRA VADĪTĀJU Cēsu pils kompleksā (uz nenoteiktu laiku)
Piedāvājam darbu brīnišķīgā vietā – Cēsu pilī, vienā no apmeklētākajiem kultūras un tūrisma objektiem Latvijā. Ja esat laipns un viesmīlīgs, nebaidieties no darba brīvdienās un svētku dienās, tad aicinām pievienoties mūsu komandai!
Galvenie darba pienākumi:
- Plānot, organizēt un vadīt Apmeklētāju centra darbu, tai skaitā plānot centra darbinieku darba laika grafiku un sekot tā izpildei;
- Nodrošināt izcilu Muzeja klientu apkalpošanas servisu, panākot plānoto finanšu mērķu sasniegšanu;
- Sagatavot piedāvājumus klientiem, piemērojot pakalpojumu cenas un veikt pārrunas par līgumu slēgšanu;
- Nodaļas kompetencē esošo Līgumu (tūroperatoru, autoratlīdzības, teritorijas nomas u.c.) sagatavošana;
- Veikt un atbildēt par Pārvaldes organizēto pasākumu norisi un praktisko nodrošinājumu Muzejā;
- Veikt Muzeju klientu apkalpošanu un kases žurnāla noformēšanu un aizpildīšanu, atbilstoši spēkā esošajam normatīvam regulējumam;
- Pārraudzīt Apmeklētāju centra pārdodamo grāmatu un suvenīru sortimentu, sadarboties ar suvenīru piegādātājiem, veikt preču inventarizāciju, uzskaiti, izlietoto materiālo vērtību norakstīšanu un atskaišu sagatavošanu;
- Plānot un koordinēt sadarbību ar Apmeklētāju centra darba nodrošināšanai nepieciešamo saimniecisko preču un pakalpojumu piegādātājiem;
- Nodrošināt aktuālās informācijas pieejamību Muzeja mājas lapā, sociālo tīklu profilos un cita veida interneta resursos un mārketinga aktivitātēs (akcijās, prezentāciju pasākumos, gadatirgos un tamlīdzīgi);
- Sagatavot Muzeja komunikācijas plānu un nodrošināt tā īstenošanu;
- Veikt Muzeja apmeklētāju statistikas apkopošanu un analizēšanu.
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība vadības vai viesmīlības jomā;
- Vismaz 2 gadu darba pieredze komandas darba vadībā, viesmīlības vai klientu apkalpošanas jomā;
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas zināšanas. Papildu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
- zināšanas par finanšu dokumentiem, mārketingu un lietišķo komunikāciju;
- labas datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes;
- teicamas komunikācijas prasmes;
- koleģialitāte, atbildības sajūta un precizitāte.
Piedāvājam:
- darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
- interesantu, ļoti dinamisku un atbildīgu darbu;
- atalgojumu 1000,00 EUR mēnesī (bruto) un sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
- Darba vietu Cēsu pils kompleksā;
- individuālās izaugsmes un attīstības iespējas;
- atsaucīgus, profesionālus un azartiskus kolēģus;
- Darba uzsākšana ar 3.maiju.
Pieteikumu, kurā iekļauta motivācijas vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām, tai skaitā aprakstot pretendenta iepriekšējo profesionālo pieredzi) un dzīves gaitas apraksts (CV), ar norādi “Apmeklētāju centra vadītāja amata konkursam” lūdzam sūtīt uz e-pastu kultura@cesunovads.lv vai nogādāt Cēsu novada pašvaldības iestādes “Kultūras pārvalde” birojā Raunas ielā 12-1, Cēsīs klātienē vai pa pastu līdz 2023.gada 28.aprīlim. Papildus informācija par vakanci pa tālruni 29401112.
Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Kultūras pārvalde”, Raunas iela 12-1, Cēsis, LV4101, tālr. +37125474566, kultura@cesunovads.lv Personas datu apstrādes nolūks ir darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā “Privātuma politika”.